Mentaltræning der rykker

BrainfitSPORT

Er du vild med sport, uanset om det er som amatør eller på et lidt højere plan, så har BrainfitSport spændende programmer til dig og din træning.

Det er i dag anerkendt, at professionelle sportsudøveres ydeevne er 80% mental afhængig, hvor kun 20% beror på den fysiske performance. Stress og udbrændthed er et problem, der forringer den enkeltes ydeevne.

BrainfitSports programmerne arbejder med de 80%, som er mentalt afhængige – resten må du selv klare. Alt efter behov og hvilke programmer der vælges, vil din hjerne via sansestimulering blive styret til de frekvenser, som positivt styrker dig og styrer dig hen i mod det ønskede mål.

Nedenfor ser du alle sportsprogrammerne (alle på engelsk) kort beskrevet, så det er lettere for dig at vælge hvilke programmer du har mest brug for. Alle arbejder med visualisering (din forestillingsevne). Anbefaler at du kombinerer sportsprogrammerne med de øvrige programmer – især fra Health delen.



Vi anbefaler følgende programmer: (kan anvendes ved alt sport)


50. Rolig mental opvarmning
Anvendes som forberedelse til opvarmning før træning eller ” kamp”

51. Klar til konkurrence
Anvendes lige før ” kamp”

52. Skab din egen succcesoplevelse
Anvendes som del af en træningscyklus for at opnå langsigtede mål

53. Oplev dine muskler
Anvendes som en del af en træningscyklus for at styrke handlingssekvenser og som understøtning til fysisk regenerering

54.Afslapnings-reaktions-træning med fokus på stresstolerance og smertebehandling
Anvendes i akutte stress-situationer, til smertebehandling og for en positiv indstilling

55. Styrk din positive attitude
Anvendes til regelmæssig motivationstræning

56. Selvtillid
Anvendes som en del af en træningscyklus for at styrke den positive mentale fokus og for at kunne håndtere negative input

57. Vilje til sejr
Anvendes kort før en” kamp” for fokus på sejr. Kan også anvendes før træning

58. Fokuseret, positiv og målrettet træning
Anvendes som en del af en træningscyklus og til langsigtede forberedelse

59. Afslapning, dyb søvn og forebyggelse af jet-lag
Anvendes til afslapning og muskelafspænding efter træning eller” kamp”. Før sengetid som restitution. Kan også anvendes til forebyggelse af jetlag


Slip kontrol og find dine favoritter. Se også øvrige PROGRAMMER.